11.03.29

I personligt.,
Idag när Elsa vaknade så fick hon mysa med mig i vår säng, dricka lite välling och kramas. ♥ hihi.
Och sen lekte vi några minuter innan jag knuffade J ur sängen så att han kunde åka och lämna Elsa på dagis. Haha.

Sen snoozade jag en stund till innan det var dags att möta Sändie, för en liten shoppingrunda - eller ja, vi köpte ingenting egentligen. Haha. :) Men vi hade mysigt, åt en god lunch och fönstershoppade. :)
Och efter det så hämtade vi upp hennes trollungar på dagis och förskola, sen hoppade jag in i min pluggbubbla - och nu ska jag ta en paus i pluggandet och skriva en handlingslista för dagens storhandling, men innan det ska vi hämta Elsa på dagis. :) ♥

Kvällen blir lugn, pluggbubblan en stund innan det är älskade Desperata hemmafruar och hatade Big Brother. Haha.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: