11.03.28

I personligt.,
Idag har Elsa varit på dagis, för första gången på flera veckor. Och gud så mysigt och skoj hon tyckte det var, hon hoppade ur overallen och började leka med de andra barnen på en gång. ♥
Och hon hade varit en liten solstråle hela dagen, lekt bra, ätit bra och sovit bra. :) tihi. Skönt att det funkar lika bra på dagis även efter flera veckor hemma. Det är nog ett tecken på att hon trivs jättebra på dagis. :) tihi.

Jag tog en liten promenad med henne till dagis på morgonen, lite kyligt men så välbehövligt, men dum som jag var så provade jag att springa lite på vägen hem och det var väldigt dumt av mig. Min hosta blev jobbigare direkt. Så nu får jag hålla mig till raska promenader den här veckan, så att jag blir helt frisk. :)

Efter en dag i pluggbubblan så gick jag tillbaks till dagis och hämtade Elsa. Och sen promenerade vi hem till Elsas morfar där vi mötte J. ♥
När de lekt lite med Elsa så åkte vi hemåt. Och jag har hunnit med ett besök på ica tillsammans med Sara och ett besök på midat tillsammans med Sändie innan middagen. :) tihi. Som J så snällt hade lagat. ♥
Kvällen bestod av lek och mys i soffan och nu sover vår lilla trollunge, J har sovit i soffan en stund och jag tittar på En unge i minuten. ♥

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: