11.03.27

I personligt.,

Idag fick jag en liten sovmorgon, sen kom både J och Elsa och hoppade i sängen. Haha. ♥
Vi låg kvar där en stund allihopa, myste och lekte. :) Sen åt vi frukost tillsammans innan jag tog tag i dagens måste - tvätta. :)
Och nu har J och Elsa åkt till J:s föräldrar, då han skulle hjälpa dem med lite grejer - och då får jag lite tid för mig själv så att jag kan plugga i lugn och ro. :) Så jag ska alldeles strax hoppa in i min pluggbubbla. :)
Tvättmaskinen snurrar och det är grått och trist väder ute, så att vara i pluggbubblan känns ganska skönt - det återstår att se hur mycket motivation och kreativitet som finns i lager. ;)

Kvällen kommer bestå av det vanliga söndagsmyset, med J och Elsa tills det är läggdags för vår lilla trollunge - och sen kommer Sändie över och vi kryper upp i soffan och tittar på tv tills klockan är för mycket. ;) ♥


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: