11.03.24

I personligt.,
Idag fick jag en ljuvlig och välbehövlig sovmorgon ( jag sover inte så mycket på nätterna eftersom jag hostar så himla mycket, usch. ) Tack J.
Och sen myste jag en stund i soffan med Elsa innan jag hoppade in i min pluggbubbla. Och minuterna tickade på, jag varvade skolarbete och lek med Elsa och vips vad klockan fyra. Då slängde jag sopor och tog en liten tur till ica tillsammans med Sändie, handlade lite mjölk och ny kattsand - jippi. Så nu slipper vår minsta katt bli orange om tassarna. Haha. ( J lyckades köpa en riktigt dålig kattsand sist han handlade och den färgade av sig på kattens vita tassar. Heh. )
När jag kom hem så mötte jag pappa på parkeringen, jag skulle nämligen klippa honom lite. :) Så nu slipper han ha små lockar i nacken. Hihi. :)
Och Elsa gillar när morfar är på besök, hon ska kramas och toka sig hela tiden. :) ♥ Sen åkte han härifrån, för att komma tillbaks några minuter senare eftersom han glömde sina glasögon. ;) Virrigt.

När det var läggdags för Elsa så följde jag med Sändie till affären, då var det hennes tur att handla lite. :) hihi. Och när jag kom hem så mumsade jag i mig lite middag innan jag hoppade in i pluggbubblan igen. Nu tänker jag dock ta hål på min lilla pluggbubbla för ikväll och krypa ner i soffan och titta på Big Brother. Haha.
Och smörja in mina läppar med Försvarets hudsalva, för oh my god vad de är fnasiga. :) För ni vet väl att Försvarets hudsalva är the bomb för torra läppar? :)

( bild från google.se )

  
Skrivet av: helen
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

Jo de var länge sedan jag handlade så mycket så var så skönt att bunkra upp med lite basplagg igen :)



Jo de är så fruktansvärt och tyvärr ganska vanligt med olyckor som slutar i hjärnskador. Är nog det värsta som finns. Man är där men ändå inte. Sitta fast i en kropp men inte kunna styra sig själv eller tala klart men vara medveten om de mesta som händer runtomkring. :(



Hur mår ni? Håller ni er frisk från förkylningar/magsjukor osv? Kramar

Skrivet av: helen
I

uscha, visst har hon väl haft ganska mycket feber nu under vinterhalvåret? Skönt att Elsa är glad igen och hoppas ni också piggnar på er! Vi mår bra allihopa. Klarat oss från förkylningar m.m i stort sett hela vintern så vi har haft riktig tur :D Innan jag fick Lea så var jag sjuk jätte ofta men när jag blev gravid klarade jag mig väldigt bra och nu efteråt. Kanske var de att jag jobbade så mycket innan graviditeten eller så kände man efter mer innan man fick barn. haha. Kraam

Skrivet av: helen
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

jo men verkligen, en kväll utöver det vanliga. :D Trodde jag skulle bli kanonfull på 1-2 glas vin men blev bara salongsberusad trots att jag drack BETYDLIGT mer än 2 glas vin så var skönt att jag var den som mådde bäst imorse av oss allihopa som var iväg igår :) Ja hua, första året de går på dagis ska ju vara värst. Haha, jo de tror jag det. Tur att J kan jobba mycket hemifrån nu hädanefter så man slipper vara hemma från jobbet så mycket när man börjar jobba.

Kraaam




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: