11.03.22

I personligt.,
Oj, vad dålig jag har varit på att uppdatera.

Men som jag skrivit tidigare så har Elsa varit sjuk - och nu är hon mycket, mycket bättre. Glad och underbar som vanligt, tänk vad lite penicillin kan göra underverk. ;) tihi. ♥
Och självklart blev både jag och J sjuka när Elsa började bli frisk, så hela helgen har vi spenderat i soffan, mer eller mindre - hostiga, febriga, snoriga och jättetrötta. Men Elsa har bara blivit gladare och gladare. :) Haha. Men nu är jag också på bättringsvägen, bara lite irriterande hosta kvar och självklart en snorig näsa, men ni som känner mig vet att jag är mer eller mindre förkyld jämt. Haha.

Elsa är med sin farmor idag, så att J kan ligga själv i sovrummet och tycka synd om sig själv och jag kan mysa framför datorn och vara själv i min lilla pluggbubbla. ♥

  
Skrivet av: - säändie
I

typiskt att ni skulle bli sjuka också :( men snart är nog hela familjen friska igen ♥



svar: Ja, det finns folk till allt tyvärr :( riktigt surt & irriterande! Absolut, vi njuter av livet & snart har vi våra dröm kroppar :) Nä, att tävla med andra barn är bara för mkt. Man kan fråga hur långt i utvecklingen barnet har kommit eller när det barnet började krypa, gå osv. Att skryta är det värsta jag vet. Sånt tål jag bara inte. Detta har vi ju pratat om så du vet vad jag menar :p



Haha ja vi får leta en schnygg cykel för en "kjona" ;D



Tusen tack för igår gumman ♥♥




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: