11.03.11

I personligt.,
Idag vaknade jag i min egen säng, men utan J ( han åkte till Trysil inatt tillsammans med sina arbetskollegor, de skulle på "konferens" haha, vilket tydligen innebar skidåkning ;) heh. ) och jag myste tillsammans med Elsa i soffan, hon åt välling och vi tittade på barnprogram. :)
Sen lekte vi en stund innan vi mötte upp Sändie och barnen för att promenera ner på Jysk - för att leta några mojänger som jag behövde för att kunna skruva fast nya knoppar på Elsas byrå. :) hihi. Hennes mormor var så snäll och köpte alldeles ljuvliga knoppar åt henne på Indiska. :) Det kommer bilder imorgon. ;)
Så jag var lite händig och skruvade fast dem och sen fick Elsa ta en liten nap innan det var dags för oss att hoppa in i bilen och fara hem till Elin, William, Rebecca och Sam. :) ♥
Där lekte barnen i flera timmar, vi åt god fruktsallad som Elin hade gjort - mums. :) Och det fotades väldigt mycket :)
Jätteskoj och jättemysigt. ♥ tack mammor och barn. ;)
Och när vi skulle åka hem så hade barnen kramkalas - sötpluttarna. ♥

Det kommer ett inlägg om en stund med bilder från idag. :) tihi.

Efter lekdejten åkte jag och Elsa på ica och handlade lite, vilket är lättare sagt än gjort när man åker ensam med en busig liten ett-och-en-halvåring ;) haha. Sen lekte vi ännu mer när vi kom hem och jag tog en liten svängom med snabeldraken eftersom dammråttorna var ganska stora. ;D haha.

Nu sover min lilla prinsessa och jag leker lite i photoshop. :)
Kvällen kommer spenderas framför datorn och i soffan, egentid i all ära. :) Haha.


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: