11.03.08

I personligt.,
Idag har jag och Elsa lekt typ hela dagen. :) ♥
Mamma har jobbat och min syster har varit i skolan, så jag och Elsa har ritat, diskat ( hon är så söt när hon står på stolen bredvid mig och diskar - på riktigt ), lekt med dockor, sovit lite och sen dammsög vi också. :)

( bilden tog mamma häromdagen när Elsa hjälpte henne att diska, tihi. )

Och Elsa fikade lite kex i soffan, heh. :)
Efter middagen så lekte jag och sis lite med Elsa innan mamma fick bada henne så att vi kunde åka och handla. :) När vi kom tillbaks var hon fortfarande vaken den lilla busungen. ;) ♥
Så vi nattade henne på en gång och sen tog jag en välbehövlig dusch. :) Skönt - och ännu bättre känns det efteråt när man får svepa in sig i mjuka rosa handdukar. :) haha.

Nu äter jag en glass
( ja, dåligt av mig en tisdag men jag är på "semester", haha. ) och ska titta på gårdagens avsnitt av Big Brother innan jag hoppar ner i sängen. :)

Saknar min J.

  
Skrivet av: Elin
I   Blogg: http://elinenberg.blogg.se/

Men tänk att hon är så liten och ändå diskar ;) hehe. Du kommer nog att få mycket hjälp i hemmet i framtiden.



Ja nu har vi kommit hem igen och luckorna är knottriga, rinniga och bara målade på framsidan... Jag förstår inte hur dom kan tro att man ska bli nöjd med det. Ska gå ner och klaga imorgon.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: