11.03.07

I personligt.,

Igår hoppade jag och sis in i pluggbubblan igen, med lite pauser då och då för att leka med Elsa. ♥

Elsas söta pyjamas med texten: I'm not big but I am clever. ;) hihi.

Elsa fick nya kritor av mormor häromdagen och med dem kan hon rita alldeles utmärkt. Hihi. Jag ska visa er i ett senare blogginlägg hur de ser ut. :)

Några timmar senare när Elsa har sovit sin vanliga nap så gjorde vi oss iordning och åkte till vår farmor ( Elsas gammelfarmor ) och hälsade på lite. :) Fick lite fika och pratade. Söta lilla farmor. ♥
Efter det åkte vi ner på stan och mötte upp mamma - vi åt varsin god kycklingsallad på Nancy's och sen tittade vi lite i affärerna. :) Elsa fick nya strumpor, strumpbyxor och en jättefin tröja. :) Och jag fick en fin, enkel, randig bomullsklänning och nya strumpor. :) tihi. Tack mamma / mormor. ♥
Och det var alldeles ljuvligt att köra runt med Elsas nya vagn - i love it! haha. :)

Kvällen avslutades med en liten tjuvstart på fettisdagen med varsin semla som mamma hade köpt. :) tihi. Sen pluggade vi lite till innan det var dags att sova. Och jag avslutade som vanligt kvällen med att lägga mig i sängen med datorn i knät och hörlurarna på för att se ett avsnitt av Big Brother. ;)


Och Elsa sov så sött. ♥


  
Skrivet av: Anonym
I

Vad har du köpt för vagn? :)

Skrivet av: Elin - Mamma till William
I   Blogg: http://elinkratz.blogg.se/

Sötsnöre :) Gud så länge sen det va vi träffades med barnen så de fick leka. Det måsta vi göra snart! Ja, det är supermysigt med magen, hihi :)

Skrivet av: - säändie
I

vilken söt pyjamas :)

längtar tills jag får se vagnen. säkert en toppen vagn & underbar att köra!! ♥



mums med semla :) själv blev det ingen, kanske lika bra det, annars hade jag ätit flera st :p



PUSS! ♥



Skrivet av: evelina
I   Blogg: http://evelinagabriella.blogg.se/

Ja det är verkligen magiskt när man får se sin lille bebis för första gången:)



Så söt hon är Elsa:) Vad blev det för val av vagn då? Kram






Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: