11.03.06

I personligt.,
När jag vaknade igår så hoppade jag direkt in i pluggbubblan, efter några timmar där inne så åkte jag, mamma och Elsa och köpte en ny vagn till henne. ( och hon älskar den, hihi. ) ♥
Sen inväntade vi lite nära och kära. :)
Min mormor, min moster Annika, min morbror Marko med sin fru Cosette, deras barn Rickard och Petri samt min moster Merja med sin man Fredrik och deras barn Lova och Jolin. :) hihi. ♥
De var här och åt lunch, fikade och lekte i några timmar. ♥

Och jag fick mysa lite med Jolin, min allra nyaste kusin - inte ens en månad gammal. ♥
( hon vägde ungefär 4 kg nu, Elsa vägde inte ens så lite som nyfödd. heh. )

Hon sov mest hela tiden, och hon har en så himla söt liten mohawk. ;)

Lilla Petri är så söt han också, och vilket hår. :) Så långt och tjockt, jag önskar att Elsa hade sånt fint hår, så att jag kunde fläta lite flätor på henne. ;) hihi.

Efter att alla hade åkt hemåt så hoppade både jag och sis in i pluggbubblan igen, innan det var dags att åka till Heron City för att gå på bio - kvällens filmval blev Black Swan. :)

En väldigt bra och djup film. Och man förstår verkligen varför hon vann en Oscar för sin roll. Verkligen sevärd. :)

Och när vi kom hem så kröp jag till sängs direkt, eller ja - jag pratade i telefon med älskade J en stund först. ♥

  
Skrivet av: - säändie
I

sugen på en till själv kanske? ;)

Jättesöt liten bebis ♥ förstår att du har haft en toppen dag tillsammans med släkt & vänner!



när du kommer hem fortsätter vi med träningen & även du ska följa med ut på en löparrunda eller två ;) ♥

amen du då - du har ju också köpt nya träningskläder, så vadå avis? Haha! Man blir mer taggad om man har nya kläder! :)



Ja, prickiga barn har jag gott om här hemma nu :p

men som sagt - snart är det gjort.



PUSS ♥




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: