11.03.05

I personligt.,
Idag fick jag lite sovmorgon, Elsas söta mormor tog hand om henne. :) ♥
Och när jag klivit upp så gjorde jag mig iordning och sen åkte jag, sis och Elsa till systers vän Elin som skulle klippa mig. SKÖNT och välbehövligt. ;D haha. Så nu är det kortare men fräschare. :)
Efter det så hämtade vi upp mamma och tog en sväng på lite affärer och avslutade med en lunch på donken - där Elsa fick äta sitt allra första Happy Meal. :) tihi. Gumman älskade det, och proppade munnen full med strips tills hennes små söta läppar var alldeles svullna av saltet. Haha. ♥
Självklart filmade jag henne, hihi.

Och en annan favorit var självklart mormors milkshake som hon fick smaka i smyg. Haha. :)
Eftermiddagen har spenderats framför datorn - inuti min lilla pluggbubbla. Och jag har bara kommit ut ur pluggbubblan för att äta lite middag tillsammans med mamma och Elsa ( syster är och jobbar ) och för att mysa lite med Elsa innan hon skulle sova. ♥

Nu tog jag mig lite tid att uppdatera bloggen. :) Och jag tänkte försöka hinna med ytterligare en stund plugg innan jag gosar ner mig i sängen med datorn och tittar på gårdagens avsnitt av Big Brother ( mamma har ju inte tv11 så jag ligger en dag efter när det gäller programmen där, haha. )

Imorgon är det mycket som är planerat - kliva upp tidigt för att ta en rask morgonpromenad - sen åker vi iväg och köper en ny vagn till Elsa ( TOPPEN! hihi. Vi har hittat en helt underbar vagn. ) hem, duscha och göra sig iordning och sen får vi besök av några av mammas syskon + familjer. :)

Natti natti.

  
Skrivet av: Therese
I   Blogg: http://thogstrom.blogg.se/

Hoppas du fick tag på vagnen =)

Söt Elsa är när hon äter :D Smaskens det där :D Plugga lugnt! Puss

Skrivet av: Elin
I   Blogg: http://elinenberg.blogg.se/

Men gud va söt hon är :) hihi




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: