11.03.04

I personligt.,
Idag vaknade Elsa jättetidigt och jag var som en zombie, så efter att jag lyckats göra iordning välling åt henne så kröp jag ner under täcket igen. Men när Elsa inte ville somna om igen så smög latmasken i mig fram och jag ringde ( haha, jag orkade inte kliva upp ur sängen igen ) till syster, som låg i sitt rum och sov - och frågade om hon kunde leka med Elsa en kvart, så att jag fick ta mig en liten, liten, liten nap.
Men jag fick sova mer än en timme till - tack sis. ♥
Och sen drog jag med mig både syster och Elsa på en rask promenad och avslutade den med lite styrkeövningar hemma. :) Så nu är dagens träning avklarad.
Elsa somnade i vagnen och sover fortfarande, det verkar bli en två-timmars-nap. :) ♥

Jag och syster pluggar, jag håller på med en grafisk manual och hon håller på med matematik, statisktik - två skilda världar. ;)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: