Åh, jag tror jag dör.

I Detta får dig att le.,
Haha, jag tror att jag ska dö varje gång jag tittar på det här klippet. ;D Jag skrattar tills jag gråter. Haha.
Och jag tror ni kommer göra detsamma :)

Sändie tipsade mig om en rolig app till iphonen, som påminner om photo booth tror jag? :) Och appen var verkligen skoj, haha. Och jag kan ju dessutom berätta att vi filmade mitt i natten hemma i vår soffa, när vi var lagom trötta och flummiga. :D
Tack för din medverkan Sändie. ♥ Haha.


Och tyvärr funkade inte ljudet från filmen, så det blev lite musik istället, men det var kanske bäst så - vi skrattar hela tiden, haha. Och ni ser t.o.m att Sändie skrattar tills hon gråter. :D ♥

  
Skrivet av: - säändie
I

HAHAHAHAHAHAHAH ;D Även fast folk inte kanske tycker att detta klipp är roligt, så ÄR det faktiskt det. Huvudsaken du & jag hade/har roligt iaf. Hihi.



Toknissar är vi allihopa. Tack för att du är du ♥



PUSS! ♥♥♥




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: