Tokiga Elsa. :)

I Lilla Elsa,
Idag innan läggdags ville Elsa inte alls sova - hon ville hellre hoppa i vår säng och klättra på mig och J. :) Hon pratade bara bebiska och fnittrade. Haha. ♥



Och det blev några ytterligare några minuters lek innan vi nattade henne, och sen låg hon och fortsatte fnittra i sin säng en lång stund innan hon somnade. Söta lilla ♥:t

  
Skrivet av: Lina
I   Blogg: http://linakrantz.se

Haha, vad rolig hon är Elsa! :)



Ja jag förstår att det måste vara jobbigt att gå över tiden, kan tänka mig att man är bra less i slutet.



Ja precis så känns det, som att allt sitter löst vid höfterna typ. Känns extra mycket på natten då jag vänder mig från sida till sida, riktigt obehagligt. Och de senaste två dagarna har jag vaggat fram när jag går, gör så förbaskat ont ibland :/ Kan knappt böja mej ner eller någonting. Fick du foglossning när du väntade Elsa? Isåfall kanske du vet vad jag menar :)

Skrivet av: - sääändie
I

Haha roliga Elsa då ♥



PUSS!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: