Midsommarafton,

I De allra bästa.,
Det blev en lugn och mysig midsommarafton i år. ♥

Vi började med att åka till Lövlunda och titta när det dansades runt midsommarstången samtidigt som J:s pappa spelade lite. :) Och Elsa hittade en vän, hihi.

J tyckte inte om när jag tog närbilder på honom. ;) haha. ♥


Elsa ser något som hon inte blir så förtjust över. Haha. ♥

Och sen fick hon en, av många festisar, den dagen. :)


Och här var det dags för lite mellanmål - risifrutti, mumsigt. :)

Elsa dansade runt midsommarstången med de andra barnen. :) hihi.

Sen åkte vi en liten tur på en lövklädd vagn efter en fyrhjuling. :) det fläktade skönt i värmen kan jag tillägga ;D Haha,.

Och Elsa var sååå sockersöt och fascinerad av allt som svischade förbi. :)

Och här åkte tungan ut som på en liten hund, haha. :) Hon tyckte att det var jätteskoj att åka bakom fyrhjulingen. :) ♥

Sen for vi hem till J:s föräldrar, jag och J tog en liten åktur i porschen och sen blev det grillning. :) jummie.


Elsa kom och gnällde lite, men när hon inte fick mer respons än ett foto så slutade hon gnälla. Haha. ♥

Elsa är en liten härmapa, både när det gäller ord och handlingar. :) Haha. ♥ Här är det farfar hon härmar. :)

Och min älskade J. ♥

Elsa sov kvar hos sin farmor och farfar så att jag och J fick en mysig kväll för oss själva.
Vi cyklade ner på Långnäs och myste på en filt vid vattnet och drack en liten, liten öl. :) hihi. Och pratade om framtiden. ♥

  
Skrivet av: - säändie
I

Det verkar som att ni hade en supermysig midsommarafton :) och ni var så fina ♥♥



PUSS!!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: