Leahs första födelsedagskalas.

I Elsa och hennes vänner.,
Igår var vi bjudna på två barnkalas, och det första kalaset var för Sändies dotter Leah som fyllde ett år den 3 juli. ♥ Så vi var där och fikade och barnen lekte och vi hade jättetrevligt. :) Och tårtan var så fin så Sändie :) hihi.
 
Leah öppnar paket och Elsa tittar på, lite trött med nappen i munnen och sin fina prinsessklänning på, och jag får inte glömma hennes kalas-skor. :) hihi. Mina gamla vita skor, hon såg ut som en liten docka. ♥

Leah nöjde sig med snöret så Sändie fick öppna resten av paketet. :) hihi.

Elsa ville in i Amandas rum för att leka med alla hennes fina leksaker men Sandra hade låst, för att minimera antalet leksaker i lägenheten när de hade besök. :)

Och sen hittade Elsa och Liam den lilla studsmattan ute på balkongen - och Elsa blev minst sagt lycklig. :D ♥


Elsa följde efter Liam hela tiden, hon tycker väl att han är häftig. :) hihi. ♥

Leah tittar lite skeptiskt på mig när jag fotograferar henne hela tiden ;)

Födelsedagsbarnet blev väldigt glad för sitt gosedjur som hon fick av sin farfar och bonusfarmor ( ? ) hehe. :)

Haha, den här bilden är så klockren - titta på Elsas fina min i bakgrunden, hon suger in hela överläppen. ;) haha. ♥

Vem har sagt att prinsessor måste åka häst och vagn? Det går minst lika bra med en röd sportbil ;) Haha.

Söta Amanda och Leah. :) ♥
Tack för att vi fick komma och gratulera lilla Leah på födelsedagen. ♥

  
Skrivet av: - sääändie
I

Åh vilka fina bilder :) Men det var en självklarhet att ni skulle få komma & gratta Leah ♥ Tack själv för att ni kom & för dom fina presenterna :)



PUSS ♥♥

Skrivet av: Lina
I   Blogg: http://linakrantz.se

Ja det är riktigt skönt! Helt underbart faktiskt, och nu när man mår som man gör vissa dagar är det skönt att bara kunna slappa.



Jag tror vi ska köpa iallafall vagnen ny :) Sen skulle vi få låna en bilbarnstol av min kusin, men tack! Det var jättesnällt av dig. Förresten, får man fråga vad du har för vagn? :) Och om du är nöjd?



Kram




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: