Jag glömde,

I personligt.,
berätta om vår fredags och lördagskväll :)
Tyvärr finns det inte en enda bild från de kvällarna men jag kan berätta lite i korthet vad vi sysslade med. :) hihi.
Efter att jag jobbat färdigt på fredagkväll så bytte jag om från mina svettiga arbetskläder och hoppade i mina kära jeansshort och hojjade iväg på cykeln. :) Första stoppet blev på Solstugan där jag mötte J, Norberg och Nathalie - vi mumsade lite mat och drack alkoholhaltiga drycker. :) hihi. Efter några timmars prat och x antal öl senare så hoppade vi på cyklarna igen och for ner till Långnäs, till Terassen på Folkets park där vi myste utomhus, lyssnade på bra musik och drack lite mer öl. ;) hihi.
När klockan blev väldigt mycket så cyklade vi hemåt, åt en liten bit mat på max ( när vi beställde mat var det mörkt ute och när vi ätit färdigt så var solen på väg upp, haha ) och cykelturen hem var något utöver det vanliga. ;D Haha. J skjutsade mig och Norberg skjutsade Nathalie, och ingen av dem var nykter om man säger så. ;) men som Nathalie sa dagen efter: risken att vi skulle skratta ihjäl oss var större än risken att dö i en krasch. Haha. :)
Sen sov de på vår soffa och Elsa blev överlycklig när hon kom hem på lördagen, efter att ha sovit hos Simone, och såg att Norberg och Lathbil ( Nathalie ) var här. Haha. :D ♥
På lördagen blev det inte många knop gjorda, jag jobbade några få timmar och mådde mindre bra. ;) sen fick jag besök av Nathalie på kvällen, så vi myste bara i soffan, åt godsaker, pratade och tittade på film - och det blev The Lincoln Lawyer. Och den var riktigt, riktigt bra. :) Så se den, om ni inte redan har gjort det. :)
Så helgen har varit toppen, ( söndagen skrev jag om igår. ) och jag är glad att jag har lärt känna Nathalie, en ny och fin vänskap. :) hihi.

  
Skrivet av: Anonym
I   Blogg: http://nathaliesvedlund.blogg.se/

Alltså jag kan inte komma ihåg när jag hade såhär trevligt sist! Toppenhelg verkligen :) det får vi görs om, många gånger! Det är så himla roligt att lära känna dig! Vi borde inte ha dröjt så länge med det :) puss!

Skrivet av: - säändie
I

det verkar som att ni också har haft en toppen helg :) ♥ jättekul! Haha, jaa håller med. att cykla med alkohol i kroppen kan sluta hur som helst. och oftast så skrattar man ihjäl sig :p se bara för två helger sen ;)



Ja, den där filmen är jättebra :) Yes, titta på den andra filmen som jag skrev om. Den tror jag att du kommer gilla :) Vi måste titta på film igen snart också. ♥



PUSS ♥♥




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: