4 juli,

I personligt.,
Idag kommer det några inlägg med bilder från vår Stockholms-resa och midsommarafton, eftersom jag glömt bort att föra över bilder från kameran. :) Men det heter ju bättre sent än aldrig. ;)

Och nu till dagens information till er bloggläsare. ;) Haha. Jag har varit ledig även idag, och J fick en sovmorgon medan jag och Elsa roade oss med att storstäda, vilket gick alldeles utmärkt tills jag skulle dammsuga. Trycker igång dammsugaren och den suger jättedåligt, haha. Försöker mig på att dammsuga ändå, men när den bara puttade omkring dammet istället för att dammsuga upp det så gav jag upp och kollade hur det stod till med dammsugarpåsen - och precis som jag misstänke så var den överfull. Så då fick vi ta en liten tur ner på Elgiganten och köpa nya påsar. :) hihi.
Och det var som en dröm att dammsuga när jag kom hem igen. Lovely. Haha. Så då blev jag så överentusiastisk att jag vände upp och ner på alla kuddarna i soffan och dammsög upp varenda litet katthår. ;)

Efter att Elsa sovit en liten stund på eftermiddagen så hoppade vi in i bilen igen och åkte ner på stan, där vi inhandlade lite fler födelsedagspresenter - alla fyller år i juli tror jag? ;) haha. Och på vägen hem stannade vi till hemma hos min kära far och hämtade Elsas gamla bilbarnstol som vi ska fotografera och lägga ut på blocket - ingen idé att ha kvar den när den ändå bara står och samlar damm. :)

Och nu så sover Elsa, J och Hans sitter i soffan och sjunger med till Lotta på Liseberg och jag tänkte börja med en ny design till bloggen. :) åtminstone en stund innan det är dags att sova, jobbar ju imorgon. :)

  
Skrivet av: - sääändie
I

svar: jag menade inte er som kommenterar. det är du & freddan som håller bloggknistan vid liv ;) ni är snälla som kommenterar ♥ :)haha ja när du väl skriver kommentarer så får man många. I like it! :D



PUSSS! ♥




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: