11 juli,

I personligt.,
Idag har jag jobbat - och det blev t.o.m en och en halv timmes övertid. Det tycker min plånbok om. ;) hihi. Efter det så for jag hem, på min kära cykel ( vardagsmotion, hihi ) och sen lekte jag med Elsa tills jag blev så trött att jag slumrade till några minuter i soffan. Haha. ♥
Efter klockan sju så fick Elsa lite välling och sen var det dags att natta henne, vilket går mindre bra nuförtiden - hon har ju blivit så himla trotsig och tycker det är jättekul att ställa sig upp i sängen, tända lampan och öppna dörren ( men hon vet att hon inte får kliva ur sängen så självklart lyckas hon göra allt från sängkanten, haha ) så de senaste dagarna har jag fått släcka lampan och stänga dörren otaligt många gånger, jag har slutat räkna vid tjugo. Haha. Hon kommer göra oss gråhåriga snart. ♥
Efter att jag skrivit färdigt det här blogginlägget så tänker jag duscha och sen tänker jag inte göra någonting ikväll, bara ligga i soffan och äta lite Ben & Jerrys (det får man göra när man har haft en dålig dag. ) ♥

  
Skrivet av: Helen
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

Lea tackar så mycket för gratulationerna! :)

Skrivet av: - sääändie
I

extra pengar sitter aldrig fel :)

busiga Elsa då. nu kommer väl den där 1,5 års trotsen :p men den brukar gå över fort. hoppas att läggningen kommer gå lättare nu framöver :)



PUSS ♥

Skrivet av: Babydjungeln - Jeanette
I   Blogg: http://www.babydjungeln.se

Hörs skönt ut, själv med en busunge :D




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: