10 juli,

I personligt.,
Efter en arbetsdag på campingen nere på Långnäs så for jag hemåt och hämtade upp J och söta Elsa eftersom vi skulle åka till pappas gata och fira Isolde som fyller 15 år idag. :) ♥
Gratulerar. :) tihi.
Det bjöds på somrig jordgubbstårta och andra godsaker som Kicki hade gjort, jummie. :)
Elsa plockade blommor. ♥

Alla lekte, framförallt med Elsa, men efter en stund smet jag, pappa, J och Jesper till garaget där grabbarna såg pappas luftgevär och pistoler - så då lekte vi där istället. ;D haha. Och tro det eller ej, men jag spöade Johan och Jesper - och sköt bättre än dem :D haha.
Och Elsa den lilla underbaringen var som vanligt ett litet charmtroll. ;) ♥
Och efter fikat och lekandet så cyklade vi lite på Isoldes tandemcykel som hon fick i födelsedagspresent. :) hihi. Det var inte det enklaste att sitta bakom Simone och inte kunna styra överhuvudtaget, haha. När vi tagit en liten tur så var det Johans och Jespers tur och det fick jag t.o.m på film ;D haha.
Innan vi for hemåt igen så vattnade Elsa blommorna tillsammans med sin kära morfar och sen blåste hon såpbubblor. :) hihi.
En jättemysig dag helt enkelt. :) ♥

Och nu har jag, som ni förmodligen märkt ;) uppdaterat bloggen en hel del, och nu är det dags att sova - måste ju göra mig förtjänt av lite lön :)
Återigen, gratulerar på födelsedagen fina Isolde, tänk att få fylla 15 år igen. hihi. ♥

  
Skrivet av: Bästaste mormor
I

Åh, Elsa är underbar!

Skrivet av: - säändie
I

Jisses, 15 år redan. Man hinner inte med :) Johan blev väl som ett barn när han såg luftgevären ;) Män vettu!



Vad söt Elsa var denna dag ♥ :) En sådan där klänning/tunika fick Leah i present också tror jag. Lika som bär våra prinsessor :)



PUSS!

Skrivet av: simone
I

mäh hon vattnade ju blommorna med mig ;)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: