1 juli,

I personligt.,
Idag åkte min älskade lillasyster hem igen, och det var lika jobbigt som vanligt. ( eller det blir bara jobbigare och jobbigare ) och vi har haft en jättemysig vecka tillsammans och Elsa har pratat om henne hela dagen och jag tror att hon kommer leta efter henne imorgon bitti. ♥
Efter att jag skjutsat henne till bussen så myste jag och Elsa i soffan en stund innan jag städade lite, eller ja - plockade undan alla miljoner leksaker överallt, vek den rena tvätten, slängde sopor och bäddade sängen. :) sen var det dags att lämna Elsa hos hennes morfar ♥, eftersom jag skulle åka och jobba några timmar.
Och några timmar senare hämtade jag en söt liten Elsa hos min pappa. :) Men hon blev en skrikig liten trots-unge efter några minuter eftersom hon inte fick låna mina bilnycklar, hehe. Så hon skrek hela vägen hem i bilen, hela vägen från parkeringen in till lägenheten och sen efter några minuter med älskade J som försökte få henne på andra tankar så blev hon tyst. :)

Vi lekte en stund innan det var läggdags för Elsa. ♥ Sen åt jag och J middag och nu är det dags för lite fredagsmys. ♥

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: