Surprise. ♥

I De allra bästa.,
Vilken underbar kväll - i fredags kväll så överraskade vi J med en grym födelsedagsfest. ♥ Allt var planerat in i minsta detalj och så fort J åkt hemifrån en liten stund på fredagkvällen så ringde jag hit Sändie, Sara, Rebecca och Therese - så att de kunde hjälpa mig med de sista detaljerna inför kvällens skojigheter och förhindra att jag gick upp i atomer - jag var såå stressad och nervös. Haha. Minuterna gick och allt fler av kvällens gäster plingade på dörren. :) hihi.

Och när vi såg J:s bil svänga in på parkeringen så gömde vi oss och försökte vara så tysta vi kunde ( väldigt svårt när alla är nervösa och pirriga. Haha. ) När han öppnade dörren så hoppade vi fram allihopa och skrek:
- SURPRISE. . . !

( min älskling fick en svart skjorta och en lila fluga av mig, att använda kvällen till ära. :) hihi )

Och gud så chockad älskade J blev, alldeles rörd och skakade lite lätt. :) hihi. Och då blev jag lycklig, så som jag slitit med att ordna den här överraskningsfesten - och sen blir han så otroligt glad. ♥
Då var det värt all stress, planering och lögner. :) hihi. Alla ni som känner mig vet ju att det inte har varit det lättaste att ordna en överraskningsfest för herr Wallin. Haha. Så det har krävts några små lögner hit och dit. :)
Men jag är förlåten. ;) hihi. ♥

Och vilken kväll det blev. Helt magisk. Och helt tokig. ;) Bilderna talar för sig själva. Haha. Och ni missar väl inte att det är lila tema? :) Haha. Och det bjöds på lila bål, mycket skratt, show, lek, sång, dans och det hoppades t.o.m i soffan. Haha. :)

Vi kickade igång festen. ;)

Och Johan och Joel var de första som bjöd på show ;) Haha.


Haha, snyggingar ;)

Sara, jag och Rebecca poserar lite framför kameran ;)

Och sen ville J vara med :) haha.

Simone och Jesper vs Joel och Johan. Haha.

M & R. ♥

Grabbarna grus. Haha.

Me and Sändie. ♥ Och sen kör jag en dagens outfit - ironi ;D haha.

Rebecca missuppfattade mig och Sändie när vi förklarade hur vi brukar driva med dagens outfit poserna. ;) HAHA.

Sändies outfit ;) Heh.


Joel och Johan dansar till YMCA. Haha. :)

Sara var lite arg ;) men Johan är glad ändå. :)


Mhm, vi dansade t.o.m i soffan ;) haha.


Jag och Rebecca förbereder en lek. :) Haha.


Johan ser framemot att leka. :) hihi.


Rebecca och grabbarna. :)

Joel och Johan kramas. hihi.

Haha vi dansade överallt och ingenstans och på alla möjliga vis. :) haha.

Jag undrar vad Johan säger? Elin ser minst sagt förvånad ut. Haha. Och sen leker han elefant. ;)

Vad tänker Elin ta tag i måntro? Haha.



Haha, i vår soffa måste man kramas ordentligt. ;)

Jag och min älskade man. ♥

Haha, söta Elin och mannen med hatten ;)


Ehm, jaha? ;)

Haha, de snygga minerna var ju ett måste en kväll som den här. ;)

Robin var såå snygg i sitt lila diadem. ;)

Haha. ♥

På tv:n visades ett bildspel med fina ( och mindre fina ) bilder på J. Alla som känner honom vet ju att han gärna bjuder på sig själv och gör många härliga miner. ;) Haha. ♥
Och vad Robin gör bakom mig kan jag inte svara på. Haha.

Åh, vad skoj vi har. :D

Läppglans-Sändie ;)

Pojkarna kramades hela kvällen, och allra helst med varandra. :) Haha.

Sen skulle J kastas ut i snön ;)


Och grabbarna såg till att han blev snöig från topp till tå ;)

Men sen var de snälla nog att borsta av honom snön. :) hihi.

När han kom in igen så rättade han till flugan och fortsatte festa. ;) ♥

Och vi dansade. :)


Och lekte med hatten. :)

Och dansade ännu mer, även i soffan. ;)
Sara hittade Elsas lilla kanin, som hon höll hårt i hela kvällen. Haha. :) ♥

Här tänker hon anfalla killarna med kaninen ;)

Och sen fick alla för sig att posera tillsammans med kaninen. :) Stackars gosedjur. Haha.



DJ-sändie. ;) ♥



Finns det hjärterum finns det stjärterum - heter det väl? :) HAHA.

Stort tack till alla som var här och gjorde Johans kväll till något väldigt minnesvärt. ♥

  
Skrivet av: helen
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

haha ser ut att ha varit en härlig kväll. Roliga bilder :) Kram

Skrivet av: Rebecca
I

HAHAHAHAHA!!!! Jag dööööööööör!!!! =) Ibland undrar man ju om man har nå vett överhuvudtaget :p

Fy fan så kul! Klockren kväll!



Puss

Skrivet av: Elin - Mamma till William
I   Blogg: http://elinkratz.blogg.se/

Hahha, Rebecca - vilken jävla stjärna :D Jag skrattar så jag dör när jag ser bilden med rumpan :D haha. Hur rolig kväll som helst.

Skrivet av: Madelene & Vincent
I   Blogg: http://maddeluttten.blogg.se/

Vad roligt att ni verkligen lyckades överraska honom!! :D

Ja det hade varit skoj, men Jimmy har börjat jobba så jag kan inte åka :/ Men Madde och Maria kanske drar ner :D Kramar

Skrivet av: - sääändie
I

SÅ jävla klockren kväll! Och vilka härliga bilder :) Man kan då se att vi hade det skit roligt iaf!! :)



Tusen tack för ifredags <3



PUSS!"

Skrivet av: evelina
I   Blogg: http://evelinagabriella.blogg.se/

haha vilka roliga bilder :-)

Skrivet av: Rebecca
I

Även att du var tvungen att göra min rumpbild till en stor bild :p medan alla andra får va små o fjuttiga :p haha... herregud!!! Men va fan... äre outfit som gäller så äre :p

Skrivet av: helen
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

jo de tror och hoppas jag med. J sover ju alltid bra men som mamma brukar man ju kunna vakna till av minsta lilla ljud. Så man hamnar aldrig riktigt i den där djupa sömnen. Hur mår du, går de bra med lchf, kör du stenhårt eller lägger du till lite kolhydrater i kosten? är detoxen färdig nu? kram

Skrivet av: Therese
I   Blogg: http://thogstrom.blogg.se/

Tack för vi fick komma! Var jätteskoj :) Och på bilderna syns att ni hade kul med :D

Skrivet av: simone
I   Blogg: http://simonesoderqvist.blogg.se/

asså ja dör på bilden på rebecka! hahahaha!;)



sen så saknar ja er också. mest elsa ;) närå! :D <3

Skrivet av: Sara
I   Blogg: http://boddanslilla.blogg.se/

Ni såg ut att ha mera än roligt på festen :)

Jag ordnade en surprisefest för min karl ett år. Blev oxå himla lyckat och han blev jätte glad och rörd :)

Hans föräldrar skulle bjuda oss på mat på hans födelsedag så medans vi var borta så stack alla hans kompisar till hans lägenhet och riggade upp allt (dom hade fått extranyckel av mig). Sen när vi åkte hem så sa Krille när vi gick i trappen upp till lägeheten: Faaan va de luktar parfym här! Då hade jag svårt att hålla mig :p

Sen när vi klev in i lägenheten så kom alla fram och började sjunga för honom :)

En himla lyckad fest de oxå! :)

Skrivet av: Linda
I   Blogg: http://lindabj.blogg.se/

Vilka härliga bilder! :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: