Sista dagen på julledigheten,

I personligt.,
Och imorgon är det dags att försöka återgå till vardagen. :)
Vardagen som innebär studier, gå att lägga sig i tid och dagis för Elsas del. ♥ Det ska bli väldigt skönt att hoppa tillbaks till våra rutiner och Elsa har ju så himla roligt på dagis. :) hihi.
Men vardagen innebär ju också en hel del stress, vilket jag ser mindre fram emot - men det kommer jag nog klara av. :) Vi är ju faktiskt två om det, jag och J. ♥

Jag kommer nog inte klara av att lägga mig i tid ikväll, alldeles för mycket som snurrar i huvudet och som ska planeras och göras iordning inför morgondagen. :) Jag ska packa Elsas lilla väska till dagis, vira in min tavla så att den inte blir förstörd när jag åker till skolan imorgon och jag ska börja skissa på J:s tatuering. :) hihi.
Och sen måste jag hinna duscha också. :)

J och Hans tittar på film, men jag har redan sett den. :) Och jag kom precis hem från 5:an, har varit snäll och skjutsat Mikaela och Jenny från tågstationen, förbi ica och sen hjälpte jag dem att bära upp alla sina saker till deras lägenheter. :) De har ju varit borta hela jullovet, så deras packning var ganska tung. ;) Haha. Och inte hade de någon mat hemma heller så klart, så jag var snäll och hjälpte dem. :) That's what friends do. ♥

  
Skrivet av: Rebecca
I   Blogg: http://bekkiis.webblogg.se/

Ja, herregud! Då var det dags för vanliga rutiner igen och de svarta veckorna är tillbaka! :p

Skönt som fasen på ett vis, samtidigt som man snabbt vänjer sig att va hemma! Det har varit så skönt med ledighet! =)



Hoppas första dagen i skolbänken går bra =)



puss <3

Skrivet av: Mikaela G
I

Tusen tack igen gumman för du hjälpte oss igår. Vet inte vad vi hade gjort om vi inte fått din hjälp :) hihi.

Skrivet av: Lilla H
I   Blogg: http://haleyborg.blogg.se/

Hej vad fin blogg. Hur har du fått in den där tidsräknaren på sidan som visar hur gammal sitt barn är? Den är så söt?

Skrivet av: Jenka
I   Blogg: http://www.jennyegelstig.blogspot.com

Bugar o bockar för skjutsen igår! Guld värt:)

Skrivet av: Therese
I   Blogg: http://thogstrom.blogg.se/

Tack vännen! ♥

Vi är bättre nu men Tony får stanna hemma imorgon så han inte smittar någon.. Det som är så drygt är att Trisse och jag mår bra, men ingen vill umgås med oss nu ju :P



Men då tycker jag ta en ordentlig titt igen, superduktig! Menar det! Ja, jag kanske får göra det ;) Köpa en present till mig själv hehe ;)

Ja, lånar ju Tonys dator mest nu, och då får man surfa snabbt innan han vill ha tillbaks den :P Annars blir det via mobilen och å orkar jag inte läsa bloggar riktigt eller kommentera :P

Puss

Skrivet av: - sääändie
I

Usch, lite tråkigt att ledigheten slutar nu, vem ska jag då titta på skräckisar med på veckorna? :p Visst kan man ta dom på helgerna också, så det är ju bra det ♥ Haha!



Hoppas att det går bra i skolan.



PUSS!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: