Min dag i svartvitt. ♥

I personligt.,
Första skoldagen tvåtusenelva. :) Och Elsas första dag på dagis för i år. ♥
( alla bilderna är fotade med min iPhone, därför är kvalitén inte tipptopp. )


Dagens me;
tröja - lindex
jeanskjol - h&m
leggings - gina tricot
Och en ljuvligt halsband. :) Med texten tro, hopp och kärlek. ♥


Att lämna Elsa på dagis var hur enkelt som helst, hon sprattlade sig ur overallen så fort hon kunde och sprang iväg och lekte på en gång. ♥
Lilla gumman då. Hon älskar verkligen att vara på dagis.

Sen väntade jag på mina skolkamrater utanför skolan. :) hihi.

Och på eftermiddagen hämtade jag Elsa från dagis, där hon hade varit en riktigt liten ängel hela dagen, inget bråk på skötbordet ( det har hon slutat med här hemma också. tack och lov. ) och hon hade somnat utan problem och sovit några timmar i vagnen. ♥


Idag gick det jättebra för Elsa att sitta på pottan ( hon har bara gråtit och vägrat sitta på den tidigare ) så nu ska vi nog börja ordentligt med hennes pott-träning. :)


Och när J nattade Elsa så åkte jag iväg och tränade tillsammans med Sändie - så nu är årets första spinningpass avklarat. :) Phew. Tack Sandra för att du peppade mig. ♥
Men det var grymt jobbigt, grymt jobbigt. Jag sjöng min klagosång heeela tiden. Haha. Men det var skönt när det var över, efter en varm dusch och lite kramar från J. ♥

Kvällen har jag ägnat åt att jobba med en skoluppgift, jag ligger i sängen med datorn i knät men det går inte så bra nu - jag har ju hamnat på blogg.se istället för att göra det jag egentligen borde. Haha. J sover så sött här bredvid, så nu tänker jag göra samma sak som honom och Elsa - bege mig in i drömmarnas värld. ♥

  
Skrivet av: Andrea.
I   Blogg: http://elffors.blogg.se/

Snygga brudar! Och jag måste säga att jag är IMPAD av dig Mikaela, du har sån disciplin!



Ja, mormor är världsbäst. Mamma hade skrivt en kommentar till inlägget hon med, och den gjorde mig jätteglad. <3



Puss

Skrivet av: Malin
I

inte skulle du kunna hjälpa mig med en drop down meny? skuller blir jätteglad! :)

Skrivet av: - sääändie
I

Vad fina ni är, mina små prinsessor ;)

Snygg outfit & jättefint halsband. Passar dig som handen i handsken. Nu skavi kämpa med träningen. heja heja heja! :)



PUSS!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: