Middagsgäster,

I De allra bästa.,
Igår fick vi besök av Norberg, Elsas gudfar, och hans flickvän Natalie. :) Vi är en jättesmarrig middag, baconlindad kycklingfilé med fyllning ( getost och soltorkade tomater ) och jag åt sallad till det medan de andra mumsade strips. :) hihi.
Elsa åt också, självklart :) det var en riktig hit med baconlindad kycklingfilé. hihi.

Elsa säger skål och härmar pappa J och gudfar Norberg hur de blir när de dricker öl. Haha. ♥

Till efterrätt blev det en liten goding ut min LCHF-kokbok. Hallon och björnbär, som man river mörk choklad över och sen får de vara i ugnen några minuter tills chokladen har smält - det serverar man varmt och med en klick grädde till. ♥
Jummie. Hihi.

När Elsa hade somnat så kröp vi upp i soffan allihopa ( och J släckte varenda liten lampa i lägenheten, haha. ) och sen tittade vi på skräckfilm. Kvällens filmval blev Devil.
Och den var bra, lagom läskig och jag kan ju säga såhär: jag tänker inte åka hiss på väldigt länge. Haha.

Kvällen avslutades relativt tidigt, J somnade som ett litet barn i sängen och jag ( som den nattuggla jag har blivit ) tittade på tv halva natten. Haha.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: