Gratulerar på födelsedagen pappa ♥

I De allra bästa.,
Idag fyller min pappa 46 år. ♥
Och vi åkte dit en stund, hela lilla sjuka familjen och gratulerade honom och fikade lite. ♥

Eftersom min syster inte kunde följa med ( då hon bor 30 mil härifrån ) så skickade jag ett mms till henne efter att pappa hade fått sina födelsedagspresenter. :) Och pappa är väl för rolig? Haha. ♥

En ny plånbok och en jättefin skjorta. :) hihi. Som behöver strykas ;) heh.

Vi stannade inte så länge hos pappa eftersom vi fortfarande inte är friska, eller Elsa hade kunnat stanna hur länge som helst tror jag. hihi. ♥
Det var inte bara pappa som fick presenter idag, Elsas bonusgammelmormor var där och hon hade stickad en klarröd kofta till Elsa och matchande sockor. :) Och sen fick hon en alldeles ljuvlig stickad mössa - jag kan visa en bild på den senare. :) hihi. Tack Inga-Lill. ♥

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: