De senaste dagarna,

I personligt.,
har vi inte gjort många knop - hela familjen har varit sjuk. Jag var ju hemma och tog hand om vår lilla trollunge som var sjuk - och självklart smittade hon mig - och J. Men nu är hon nästan helt frisk, ingen feber, bara lite snorig. ♥
J fick nackspärr i fredags, som om det inte räckte med att alla tre var sjuka? Haha. Men med lite voltaren gel och mycket värktabletter så har det blivit mycket bättre.
Och statusen med mig är som så att jag ligger i soffan under mitt täcke och tycker synd om mig själv. Jag har lite feber, en väldigt jobbig huvudvärk, och sen är jag snorig och hostig. :( Så nu ska jag kurera mig och fortsätta knarka ipren och använda min älskade nässpray, så att jag förhoppningsvis kan gå till skolan imorgon. Jag var ju inte där någonting förra veckan. :( Saknar ju mina klasskamrater. Men jag håller mig hemma tills jag är frisk, så att jag inte smittar dem. :)

Jag får trösta mig med att det är Solsidan ikväll. ♥ Och sen ska jag nog koka en kopp te. hihi.

  
Skrivet av: - sääändie
I

usch, tråkigt att vara sjuk :/ skönt att ni är friska nu! Haha min reaktion när du sa att Johan hade "brutit" nacken. HAHA :p



PUSSS!!!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: