11.01.31

I personligt.,

Idag var det måndag igen: bli väckt av väckarklockan - göra sig iordning och ta på sig fejset - väcka sötaste prinsessan, klä på henne - lämna henne på dagis - åka till skolan.
Men skoldagen var inte särskilt lång, en liten genomgång och sen lite bråk med de älskade ( hatade ) skrivarna på skolan, haha.
Därefter åkte jag hem och gjorde en liten halvstädning ( städade undan alla Elsas leksaker, vek tvätt, dammsög, torkade golven, gjorde rent lite snabbt i badrummet och diskade - jag struntade i dammning och noggrann rengöring i badrummet ) så nu är hallgolvet vitt igen, all intorkad lera och smuts från skorna är numera ett minne blott. Haha. :)

Och jag har precis packat Elsas sova-borta-väska ( en rosa hello kitty bag ;) hihi. ) eftersom hon ska sova hos farmor och faster inatt. :) Då Elsas faster snart åker hem till Barcelona igen, så de vill mysa lite extra med henne. Så imorgon är hon ledig från dagis. :)
Men jag kommer som vanligt sakna min älskade Elsa. ♥ Det är tokigt vilken separationsångest jag har fått på senaste tiden, när det gäller min lilla prinsessa.

Ikväll chockar jag min stackars kropp med dubbla träningspass - först en timmes spinning och sen en timmes nordic power ( styrka ). Haha. Som tur är har jag Sändie vid min sida. ♥ 
Hur ska vi överleva? :)


  
Skrivet av: helen
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

tack tack, de hoppas jag med :) fick du mitt mail? Kraam

Skrivet av: - säändie
I

vi överlevde :) bra kämpat gumman! :)



PUSS!

Skrivet av: Camilla
I   Blogg: http://annacamilla.webblogg.se/

Bra Mickis! :D Puss.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: