11.01.27

I personligt.,
Åh, nu har jag fått helg. :) Lovely. Eller ja, ledig är jag väl inte - har en hel del att plugga - men jag är föreläsningsfri t.o.m måndag. :)
Idag hade vi en låång föreläsning på förmiddagen, med mycket information - svårt att ta in när det blir så mycket på en gång, men det var mycket bra information - så jag hoppas att det mesta fastnade i mitt lilla huvud. ;) Haha.
Och nu är jag hemma, sitter i soffan med datorn i knät och funderar lite på en uppgift i Photoshop. :) 


Om en och en halv timme ska jag åka till Björkbacken och hämta världens bästa lilla trollunge. ♥ Hon älskar verkligen att vara på dagis, och alla barnen och fröknarna älskar henne. :) Hon har fått ett nytt smeknamn, och hon är numera en av de sju små dvärgarna ;) Haha. Kan ni gissa vilket namn hon fått? ;)

Glader så klart. ;)

  
Skrivet av: Lina
I   Blogg: http://linakrantz.se

Ja, ibland blir man helt tom. Tror det beror på att det varit lite mycket senaste tiden :/



Fan vad skönt att du är klar med musikgrejen!, den måste jag göra i helgen, drygt. Gick det lätt att få in musiken? Använde du Audacity?

Skrivet av: Lina
I   Blogg: http://linakrantz.se

Jag märker väl om det fungerar eller inte när jag väl sätter igång, haha! Själv tänkte jag göra i Keynote, men det är som du säger. Först måste man ju veta hur man ska lägga upp det. Får fundera ett litet tag :)



Ha en bra helg!

Skrivet av: ellenojag
I   Blogg: http://ellenojag.blogspot.com

Åh perfekt smeknamn till sötisen ju! skönt att det går bra för er också! hur långt har ni kommit med inskolningen, eller i är kanske färdiga med den?

Ellen blev ju sjuk så vi ligger lite efter.. nya tag på måndag! ha en mysig helg!!! kramar




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: