11.01.18

I personligt.,
Oj, vad dåligt jag har bloggat på sista tiden. Men jag har haft mycket annat för mig :) Som t.ex. Johans överraskningsfest i fredags, och sen var jag bakfull i två dagar. Haha. ( inbillar jag mig bara eller blir det värre med åren? Baksmällan alltså, haha. ) sen har jag varit hemma med Elsa, eftersom vår lilla trollunge är sjuk. Hostig, snorig och lite febrig till och från. ♥
Och idag på eftermiddagen så vågade vi oss hemifrån, Elsa hade fått lite alvedon och var lika glad som alltid - så då mötte vi upp älskade J utanför tatueringsstudion. Han tatuerade sig för allra första gången, och jag kan nästan lova att det inte var sista ;) hehe. Motivet blev självklart Elsas namn - på insidan av biceps. Aoouch. Men han tog det som en man, haha. Han gjorde lite roliga miner under tiden men han klagade inte - och vid ett tillfälle höll han nog på att somna? HAHA. ♥ Jag försökte hålla reda på Elsa, som var överallt och ingenstans hela tiden - och hon showade lite för de andra grabbarna i studion. :) tihi.
Innan det var färdigt så hade även jag bokat in en tid för tatuering. :) Haha. Jag ska göra om den tatueringen som jag har på insidan av underarmen - och sen ska jag bygga på den lite. :) Och Becker hade så bra idéer så jag kommer nog bli toknöjd. :) hihi. Om 3 veckor är det dags. :)

När vi kom hem så var det läggdags för Elsa, och hon somnade på några sekunder - det är inte lätt att vara sjuk samtidigt som man heter Elsa Wallin. ♥ Heh.


Och jag får inte glömma att berätta att jag har världens bästa pojkvän. ♥ På julafton fick en av mina systrar ett par helt underbar hörlurar från wesc, och jag blev såå avundsjuk. Och tror ni inte att älskade J har köpt såna hörlurar åt mig? ♥

Sötnöten sa att han hade försökt hitta ett par rosa/vita - men de var slut överallt. Det är ju nämligen väldigt "mikaela" med ett par rosa - men jag blev minst lika glad för ett par svarta. Nu matchar de ju allt. :) hihi. Och vilket jävla ljud det är i dem, lovely. Nu kommer jag verkligen kunna hoppa in i min lilla pluggbubbla. Haha.
Tack tack tack älskling. ♥

  
Skrivet av: simone
I   Blogg: http://simonesoderqvist.blogg.se/

ska vi byta?ja har ju rosa/vita. höhöhö! ;)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: