11.01.07

I personligt.,
Efter att Sara hade slutat jobba så hämtade vi Elsa på pappas gata - och hon blev lite arg när hon var tvungen att klä på sig och släppa sin nyfunna leksak ( en liten visp. Haha ) men det gick över. :) hihi.
Sen tittade vi lite på stan innan vi åkte förbi ica och handlade lite inför kvällens middag - tacos. :)
Men för min och Johans del så blev det tacos utan onödiga kolhydrater som t.ex. nachos och tortillas. :) Och det smakade ljuvligt ändå. Så vi hade en liten mysig familjemiddag + världens bästa Sara. :) hihi.

Vi filmade Elsa när hon fick smaka sallad
- och det var inte populärt. Haha. Det är nog det enda som Elsa inte tycker om, allt annat äter hon mer än gärna. :) Ni får ursäkta mitt skratt i slutet på filmen. Haha. :)



Kvällen kommer bestå av soffmys,
först Let's Dance och sen eventuellt någon skräckfilm - om jag vågar. :) Kanske att Sara kommer hit en liten stund också. :) Annars blir det jag, J och vår stora mysiga soffa. :) Haha.

  
Skrivet av: - sääändie
I

Haha vad söt :) Hon är ju så duktig på att äta det mesta - så något ska hon väl inte gilla också :p Åh vad gott med tacos - mums :) tur att man får äta den maträtten iaf - annars hade bjag dött, typ. Haha



PUSS!

Skrivet av: Andrea.
I   Blogg: http://elffors.blogg.se/

Haha :)



Tycker lillfröken om typ majs, gurka, tomater och sånt då? (salladsblad är ju i ärlighetens namn kaninmat :P)



Puss




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: