Vad tokigt det kan bli.

I Detta får dig att le.,
När jag hämtade Elsa på dagis så skulle jag ta med mig hennes fleece-underställ och lite smutsiga kläder, som jag virade ihop till en liten boll och placerade så fint på vagnen så att jag kunde bära Elsa och putta vagnen till bilen samtidigt.
När jag hade spänt fast Elsa i bilbarnstolen så monterade jag ihop vagnen och lyfte in den i bilen och sen hoppade jag in i förarsätet och körde hemåt.
Och efter att jag har parkerat hemma så ringer de från dagis. Haha. Då har min lilla "klädboll" ramlat av vagnen när jag lyfte in den i bilen - och sen körde jag över den när jag åkte därifrån. HAHA.
Så hon skrattade lite och sa att den hade fina däckmärken. ;)

Så tokigt det kan bli ibland. ;) HAHA.

  
Skrivet av: Rebecca
I

Hahahah =) Tokigheter!

Skrivet av: Therese
I   Blogg: http://thogstrom.blogg.se/

Haha men skämtar du eller!? Sånt där är ju så jäkla roligt, fan vad jag skrattade :D Eller ja, jag små fnissar än ;)

Skrivet av: - sääändie
I

HAHAH - det där hade jag velat sätt ;) inte lätt att hålla koll på allt jämt. men ett gott skratt fick du/jag iaf :D



PUSS!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: