Santa Maria Fish taco spice mix.

I Tävlingar,

Eftersom jag är medlem i Buzzador så fick jag möjligheten att prova en av Santa Marias nyheter - Fish taco spice mix. Och gud så gott. :)

Ni som känner mig vet att jag brukar göra lax-wraps ( liknar tacos, men med lax istället för köttfärs, tortillas, grönsaker, rödlök, tacosås och creme fraiche ) och nu provade jag något lite annorlunda igår.
Istället för att göra laxen i ugnen så stekte jag den i små bitar i stekpannan tillsammans med lite rapsolja och kryddmixen - och det blev alldeles ljuvligt. :)
Den lätta smaken av lax tillsammans med lime och chili var en fröjd för smaklökarna. :) haha. Och vi hade dessutom tortillas med smak av örter och vitlök - så det var alla möjliga smaker och vi åt tills vi storknade. :)

Så om ni vill så kan jag lotta ut två påsar med Fish taco spice mix - så att ni kan få prova det själva. :)
Det enda ni behöver göra är att kommentera inlägget och lämna er mejladress - så drar jag två vinnare på onsdag. :) Det är ingen stor grej att vinna - men det kan ju vara roligt med en liten tävling ändå. :) heh. Och sen får ni ju chansen att prova något som är otroligt gott, jag lovar. :)


  
Skrivet av: Bästaste mamma
I

Lät supergott! Det fixar vi nästa gång vi ses :) puss




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: