Nytt i Elsas garderob,

I Vackra ting,
Elsa är omgiven av underbara och givmilda människor. ♥
Hon får så mycket fina kläder och leksaker. Och vi tackar så himla mycket för allt. ♥
Det här är några av de senaste presenterna hon fått. :)

Elsas bonus-gammel-mormor ( pappas frus mamma, hihi. ) hade stickat ännu en jättefin kofta till Elsa. I gräddvitt med ljusrosa knappar. Och en matchande mössa. Alldeles ljuvliga, synd att de är för små för mig. ;) hihi.

Och sen hade Elsas mormor och moster sett mitt blogginlägg med underbara kläder från bl.a. Zara och de hade shoppat loss lite. Så Elsa fick två t-shirtar / tunikor i cerise och ljusrosa med en liten rosett på och den alldeles, alldeles, alldeles underbara jeansklänningen som jag drömt om. Hihi. ♥

Och sen hade Elsas moster även köpt den här finfina tunikan från Kappahl. Åh, jag är såå tacksam. Ni är bäst! ♥

  
Skrivet av: Elin - Mamma till William
I   Blogg: http://elinkratz.blogg.se/

Åååh, vilka fina kläder :) Jag vill också ha en tjej att köpa massa söta klänningar till :D hihi

Skrivet av: simone
I   Blogg: http://simonesoderqvist.blogg.se/

åg vad fina saker. och vad fint mormor hade stickat tröjan! :)

Skrivet av: Evelina
I   Blogg: http://evelinagabriella.blogg.se/

Åh har hon fått klänningen, vilket lyx :) Såå himla fin ju:) En sån där tunika har thilia också fast en röd med blåa leggings till, fint det där:) kram

Skrivet av: - sääändie
I

Jättefina kläder :)

Och du fick den där jeansklänningen som du så gärna ville ha ;)



PUSSS! ♥




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: