Ny design,

I Bloggdesigner.,
men som med allt annat som har med grafisk design, foto, illustrationer osv. nuförtiden så blir jag inte nöjd och det känns inte helhjärtat. Men den duger en stund iaf. :)
Det kanske blir lite roligare att blogga nu, man får ju liksom lite mer motivation när man har en ny design. :)

  
Skrivet av: Tova
I   Blogg: http://trasslet.se

hihi, sådär känner jag jämt med, vääldigt svårt att vara 100% nöjd med nåt! nästan så jag drar mig för att fixa om designen på bloggen, haha. men det måste verkligen ske snart :P

Skrivet av: Frida
I   Blogg: http://fridafransson.blogg.se/

Svar: Ja hon verkar helrubbad! Stackars tjej! Vi har faktiskt varit friska ett tag innan vi vart sjuka nu, men man får väll räkna med det nu när dom går på dagis Elsa och Hugo. Men jobbigt blir det i längden :S

Skrivet av: - säändie
I

Jättefin & enkel design vännen :) Du är en riktig hejare på det där du! :)



PUSS! ♥




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: