Något att tänka på,

I personligt.,
Om man är irriterad på en person - då tar man väl upp det med personen i fråga på en gång? Säger att man är irriterad utav den och den anledningen?
Eller?
Så gör iaf jag
- då löser man oftast problemen / problemet fortare och om det bara är något missförstånd eller ett simpelt misstag så ordnar man det. Jag kan erkänna att jag gjort fel och be om ursäkt och sen rätta till missförståndet / misstaget. Kommunikation helt enkelt.
Piece of kaka liksom.

  
Skrivet av: Lina
I   Blogg: http://linakrantz.se

Hej Mikaela! Självklart förstår jag att det var så att My kanske inte ville ha så mycket ändrat på sin design, utan mest färger och så. Men det är ju fortfarande jag som gjort grunden. Lagt in alla små ikoner och lagt ner en massa tid på att ändra om i kodmallarna osv. Då känns det lite konstigt att någon annan tar äran för att ha gjort hela bloggdesignen. Men du har rätt! Jag borde givetvis ha tagit det med dig med en gång, var bara på dåligt humör den dagen ;P

Skrivet av: Lina
I   Blogg: http://linakrantz.se

Det är absolut ingen fara! No hard feelings :)

Och inte hade du behövt ta bort länken heller!



Sen angående ikonerna så har jag ju hittat och laddat ner dem från nätet, men jag har gjort om den i PS lite grann, så det är ingen fara! :)



Ha en bra dag!

Skrivet av: Therese
I   Blogg: http://thogstrom.blogg.se/

Är man vänner ska man absolut kunna säga till ifall det är något som inte stämmer, det håller jag med om. Men samtidigt vet man att vissa inte kan ta kritik, så då håller man sig från det.

Men du har så rätt! Puss




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: