Myskväll med sis & sändie. ♥

I personligt.,
Åh vilken mysig lördagskväll jag har haft. ♥
Min underbara lillasyster är ju här ( hon kom hit med bussen tidigare idag ) och ska stanna tills på tisdag. ♥

Efter att jag och sis hade skjutsat pappa och Kicki till Laviken ( och kört upp och ner för en sjuuuuukt brant backe, det är ungefär som att åka bergochdal-bana eller som att åka nerför ett stup - men ser inte ett smack. Haha. ) så kom vi hem till J och Elsa, och middagen var serverad. :) Så efter lite mat i magen och en nattad Elsa så pös Johan iväg till grannen medan jag, sis och Sändie myste ner oss i soffan. :)
Och vi hade bunkrat upp med läsk, chips, choklad och godis. Haha. Ibland får man unna sig en riktig tjockis-dag. ;) sen tittade vi på Melodifestivalen och beklagade oss över det ena och det andra, som vanligt - det hör ju liksom till när man tittar på Mello.
När den var slut så somnade sis en stund i soffan men jag och Sändie var fortfarande pigga och på alerten så vi började titta på en skräckfilm ( of course, haha ) och kvällens filmval blev: The Orphan.

Riktigt obehaglig film faktiskt - och väldigt sevärd. Och med en liten twist i slutet så klart. Så om ni vill ha en klump i magen och 2 spännande timmar framför er så titta på den filmen.


Tack för en jättemysig kväll älskade flickor. ♥


Nu sover sis och jag sitter här och bloggar, och lyckades sms:a in en liten klipptid hos allra bästa Andrea på måndag eftermiddag. :) Så nu ska mitt sletna hår äntligen få möta saxens vrede. ;)
Om en stund kommer J förhoppningsvis hem så att jag kan få krypa ner i sängen tillsammans med honom. ♥

  
Skrivet av: - säändie
I

Jobbig & irriterande film - men samtidigt bra :p



tack själv för en mysig kväll ♥ ♥




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: