Gårdagen,

I personligt.,

Jag, Johan och söta Elsa spenderade vår fredagskväll i Kilafors hemma hos Norberg och Natalie. :) Vi blev bjudna på mat och smarrig efterrätt, när Elsa hade somnat så myste vi ner oss i soffan och tittade på film - Due Date. Den var helt okej, men jag hade förväntat mig mer av den faktiskt.
När klockan närmade sig tolv så for vi hemåt, J somnade i soffan och jag försökte plugga, men vid två-tiden så gav jag upp och kröp ner i sängen istället. Gosh. Jag skulle egentligen behöva plugga hela helgen, men motivationen finns inte riktigt där och mina idéer är som jag nämnt tidigare - slut.
Men vi hade iaf en mysig fredagskväll. :)

Tack för den goda maten och det trevliga sällskapet. :)


  
Skrivet av: Nathalie
I   Blogg: http://nathaliesvedlund.blogg.se/

Tack för att ni kom! Det var supertrevligt :) det får vi göra om tycker jag! :) kram

Skrivet av: Frida
I   Blogg: http://fridafransson.blogg.se/

Määh, åka till kilafors utan att förvarna vafaaan ;P haha. Såg den filmen vi med, jag tyckte den va bra faktiskt :)

Skrivet av: Fredde
I

Tack själv! Mysigt värre :).




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: