Alla ♥:ans dag.

I De allra bästa.,

Igår var det alla ♥:ans dag och som den lilla tönten jag är så tycker jag om den dagen, men jag tycker självklart att man ska visa sina nära och kära både kärlek och omtanke varenda dag, men på alla ♥:ans dag kan man vara lite extra kärleksfull.
Att köpa många presenter ser jag ingen vits med - ett sött kort och några väl valda ord är fint. Det brukar J alltid få av mig, och sen fick han en påse med geléhjärtan också, eftersom han tycker om såna där sockerbomber. Haha. ♥
Jag fick blommor av honom, men inga röda rosor utan en stor bukett med tulpaner - jättefina och de håller dessutom längre än rosor. ;) Jag älskar tulpaner. :)
Middagen bestod av ryggbiff ( mums! ), vitlökskroketter, sallad och bearnasisås. :) Elsa åt självklart också med oss, vår lilla trollunge - vårt största kärleksbevis. ♥
Och när Elsa hade somnat så myste vi i soffan, med tända ljus, coca-cola ( haha ) och jordgubbar. :) Det blev en tidig kväll eftersom vi båda var väldigt trötta, så redan klockan tio kröp vi ner under täcket och somnade gott. :)



Jag älskar dig J. Du är mannen i mitt liv.
Och Elsa, världens finaste lilla trollunge. Ni betyder allt för mig
.

  
Skrivet av: - sääändie
I

Ni verkar ha haft en supermysig alla ♥:ans dag! Precis, man behöver inte överösa varandra med presenter, det räcker med ett kort eller att vara extra mysig ;)



Japp, det var den låten du & jag sjöng på häromdagen. HAHA. Var det din mamma? :p jadu ser! Fast jag blir inte så förvånad heller :p



PUSSS! ♥




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: