11.02.26

I personligt.,
Idag vaknade jag tidigt, innan väckarklockan ringde och t.o.m före Elsa. Haha. Jag har alldeles för mycket i huvudet som jag grubblar på så det är svårt att sova.
När klockan närmade sig tio så for hela familjen ner på stan, strosade runt lite - köpte födelsedagspresent till Camillas son Tim som fyller 4 år idag. :) J hittade en jättefin skinnjacka ( på rea dessutom, hihi ) och innan vi åkte hem så blev det ett litet besök på bolaget. :) Johans innebandylag har lagfest ikväll, så någon form av alkohol behövs. ;)
Efter att vi hittat allt som vi behövde så åkte vi hem till Camilla, där vi gratulerade Tim på födelsedagen och blev bjudna på jättegod smörgåstårta. :) Mums. Skönt att få träffa Camilla, det går ju tyvärr ganska långt mellan gångerna. Men nu får vi skärpa oss ;)

Och nu är J och spelar innebandymatch, Elsas morfar har hämtat Elsa för en liten stund sen eftersom de ska vara barnvakt åt henne ikväll. ♥
Jag ska hoppa in i duschen och börja kvällens förberedelser - att göra sig iordning för en utekväll tar nuförtiden väldigt lång tid. Haha. Jag ska ju bråka med garderoben ( för jag har som alltid samma problem - vad fan ska man ha på sig?? ) , mitt hår och mitt smink innan det är färdigt. ;) Och det, mina kära läsare, är inte det lättaste. Men nog ska jag få ordning på fejset. ;D Haha. Hoppas jag.
Förhoppningsvis blir jag färdig ganska fort, så att jag hinner plugga en stund innan vi ska åka iväg ( jätteskoj att plugga en lördageftermiddag, speciellt när man är festsnygg, typ. )

Nåja, jag hoppas på en toppenkväll. :)

  
Skrivet av: Camilla
I   Blogg: http://annacamilla.webblogg.se/

Det betydde mycket att du kom idag :) <3




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: