11.02.25

I personligt.,
Idag trillade studielånet in på mitt konto - men inte blev jag lyckligare för det, allt gick åt till räkningar, jippi. Haha.
Vaknade tidigt idag ( innan väckarklockan ringde ) och Elsa vaknade strax därefter, så hon fick mysa tillsammans med mig i sängen och äta sin välling. :) ♥
Sen betalade jag lite räkningar innan jag skjutsade henne till dagis, och därifrån åkte jag raka vägen till gymmet ( vart så less när jag såg mig i spegeln imorse ) och crosstrainade en timme.
Och nu är det dags att hoppa in i pluggbubblan, jag har sjuuukt mycket att göra. Någon städning blir det inte tal om idag ( dammsög lite snabbt igår och plockade undan alla Elsas leksaker ) det har jag inte tid med.

Men först - en dusch. :)

  
Skrivet av: Hanna Heine
I

Bra, Mickis! :) Duktig du!

Skrivet av: Rebecca
I

Puss hjärtat! Du är så duktig!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: