11.02.24

I personligt.,
Åh vad jag är tråkig nuförtiden - eller ja, jag tycker att jag är tråkig. Att hoppa in i pluggbubblan känns inte så roligt, eftersom jag är helt tom på idéer och jag har tappat allt vad motivation heter. Gosh. Jag älskar ju utbildningen som jag går men just nu går jag verkligen på tomgång. Typiskt.
Så jag längtar tills jag och Elsa åker ner till mamma och syster på sportlovet, så att jag kan få ladda batterierna och förhoppningsvis få lite mer motivation. :)

Mina dagar är inte så händelserika nuförtiden, jag vaknar - lämnar Elsa på dagis - åker till skolan - åker hem, pluggar, städar, lagar mat - tränar - pluggar lite mer - sover. Och sen börjar det om, mitt hamsterhjul. Men sen förgyller ju min underbara dotter och min fina sambo min vardag, men just nu känns det som om dygnets timmar inte riktigt räcker till.
Elsa lär sig nya saker varje dag och när det gäller henne har jag motivation till tusen. ♥ Och hon överraskar oss jämt och ständigt med nya busigheter. Haha. :)
Älskade lilla trollunge.

Ikväll blir det dubbla träningspass,
bränna lite fett, träna muskelstyrka och öva upp smidigheten. :) Styrkepuls och yoga. Skönt. Sen hem och plugga medan J är på träning och sen avslutar vi kvällen med Big Brother, haha, innan vi kryper ner under täcket.

  
Skrivet av: Nathalie
I   Blogg: http://nathaliesvedlund.blogg.se/

Vill fröken ha vin/cider eller alkoholfritt imorgon? :) Kram




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: