11.02.18

I personligt.,

Idag vaknade jag med en träningsvärk som inte var av denna värld. Haha. Men jag gjorde iordning mig själv och Elsa ändå och mötte upp Sändie och två av hennes guldklimpar på parkeringen. Vi skulle nämligen ner på stan och strosa lite och ta en fika. :)
Men självklart startade inte min bil ( igen ) gosh! Så jag fick användning för mina startkablar ( som min älskade pappa köpte till mig häromdagen då bilen inte heller ville starta pga. kylan och att jag hade glömt använda motorvärmaren, haha. Tack återigen pappa. ♥ )
Sändies gamla bettan startade och fick liv i min bil. Haha.
Ett snabbt pit-stop på bensinmacken runt hörnet och sen for vi ner på stan. :) Packade ur alla kidsen ur bilarna och rullade med barnvagnarna mot Krokanen. :) Där vi myste ner oss vid ett bord och fikade. :)
Och gud vilken härlig fika-stund. ♥
Liam var lugn och snäll och delade fikabröd med mig, haha. När han hade ätit upp sin chokladboll tittade han på min kanelbulle och sa:
- Jag gillar kanelbullar jag. :)
Sötnöten då. :) Så självklart fick han smaka. :)


Och Elsa och Leah satt i varsin matstol och tittade på varann. :) Och smaskade på varsitt rån, även om Elsa försökte ta Leahs, trots att hon hade sitt eget i handen. Hihi. ♥ Sen bjöd hon Leah på rån, eller ja - hon höll fram det tills Leah precis skulle bita tag i det, då ryckte hon tillbaks det - och sen gjorde hon samma sak om och om igen. Haha. ♥
Jag fick det på film :) Laddar upp det i ett annat inlägg. :)

Efter fikat så strosade vi runt på stan, och jag fick jaga Liam inne i butikerna eftersom han gärna ville iväg på egna äventyr. Haha. Jag undrar hur det blir när Elsa kommer på att hon kan springa ifrån sin mamma på stan. Jisses. ;)

När klockan närmade sig ett så åkte vi hemåt, Elsa fick lunch och sen tog hon en välbehövlig nap. :) ♥
Tack för en jättemysig förmiddag babe. ♥

Såhär såg jag ut idag. :)

Svarta leggings, en gammelrosa klänning/tunika från Kappahl och en svart kofta. Skönt och enkelt. :)

Även eftermiddagen spenderades tillsammans med Sändie och hennes familj. ♥ Och kvällen har bestått av dator-donande ( mest bloggdesign ) så det kommer nog upp en bloggdesign-auktion i framtiden ;)

Nu väntar jag på att min älskade J ska komma hem. ♥


  
Skrivet av: Malin
I

vad heter din kamera och vad tror du att den kostar nu :P och hur många megapixel har den ;)

Skrivet av: Therese
I   Blogg: http://thogstrom.blogg.se/

Varför sätter du för ansiktet för? Du är ju så fin! =) Smal har du blivit med!

Skrivet av: - säändie
I

Jättefina bilder på dig - håller med Therese. Dölj inte ditt fina ansikte :)



Fina bilder på våra älsklingar ♥



PUSS!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: