11.02.17

I personligt.,
I skrivandets stund så tar Elsa en liten nap och jag sitter framför datorn. :) Har donat lite med en bloggdesign åt My. :) Och sen när Elsa vaknar så ska vi leka, leka, leka. :) Innan det är dags för mig att ordna middagen och byta om till träningskläder. :)
Jag vet fortfarande inte om det blir dubbla träningspass ikväll eller inte, jag håller tummarna för att det är någon som avbokar sin plats på styrkepulsen så att jag får träna lite styrka innan det är dags för yoga. :)
Men jag är en dåre som tänker träna dubbelt idag eftersom jag är alldeles mör i kroppen efter gårdagens träning. Haha. Och inte nog med det, min förkylning vill inte försvinna.
Igår tappade jag luktsinnet helt och hållet ( eftersom jag har varit förkyld så länge och eftersom jag älskar att använda nässpray. Haha )

Så jag känner inte ens om Elsa har bajsat - mitt luktsinne är alltså helt borta. Haha.

  
Skrivet av: Therese
I   Blogg: http://thogstrom.blogg.se/

Haha du och din nässpray :P Hoppas luktsinnet kommer tillbaks snart, kan ju vara bra att ha liksom :P

Puss

Skrivet av: - sääändie
I

vi var ju superduktiga som hurtade iväg på två pass trots vår träningsvärk :) Vi dog inte! Haha. Imorgon kör vi igen!



Usch, den där nedrans förkyldningen får du dras med jämt tycker jag. Hoppas den går över fort! ♥



Tack för en mysig förmiddag darling ♥



PUSS!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: