11.02.16

I personligt.,

Goddagens,

idag har jag ont i halsen och hostar lite mer än tidigare
- vilket förmodligen beror på att jag tränade igår, men nu är jag så trött på att vara förkyld och hostig hela tiden och undvika träning ( kondition ) så nu struntar jag helt enkelt i det och tränar ändå. Haha.
Zumban igår var en plågsam timme, haha, min koordinationsförmåga var under all kritik. Jag var sååå dålig. Så jag skuttade mest omkring och var arg på mig själv för att sen skratta åt att jag var så himla usel och sen bli arg igen, och sen skratta - osv. Ja ni förstår väl. ;) Haha. Och sen svettades jag utan dess like? Tror aldrig att jag har blivit så svettig under ett träningspass - och då menar jag aaaaldrig, inte ens i början när jag var helt otränad. Sjukt jobbigt ( och konstigt ) iaf.

Idag har jag varit hemma med Elsa, eftersom hon fortfarande äter penicillin och inte är riktigt sig själv ännu. Så vi har myst i soffan och tittat på barnprogram, sen hjälpte hon mig att städa. :) Men än är vi inte färdiga, men nu har Elsa fått lunch och tar en liten nap. :)

Dagens-att-göra-lista;

- damma.
- diska.
- vattna blommorna.
- torka golvet.
- slänga sopor.
- dammsuga.
- rengöra badrum och kök.
- bädda sängen.
- plocka undan alla miljoner grejer.
- torka av alla speglar.
- planera middag.
- träna.
- plugga.

Kvällens träning ser jag framemot, även om jag förmodligen kommer dööö. Haha. Och sen när jag kommer hem så ska jag kramas med min älskade J. ♥


  
Skrivet av: Therese
I   Blogg: http://thogstrom.blogg.se/

Dom där att göra listorna är sjukt bra! Annars blir det lätt att man skippar något, men har man skrivit upp det på listan vill man kunna bocka av det liksom! Så tack för tipset! :)

Puss

Skrivet av: - sääändie
I

nog var det lite svårt med zumban :p men om några ggr är vi grymma ;) haha!



PUSS! ♥




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: