Så många måsten,

I personligt.,
Det finns så mycket som jag borde ta mig tid att skriva om, bl.a. Elsas födelsedag, Barcelona-resan, hela julhelgen och inom kort nyårsafton. Men det är inget jag tänker göra idag, på självaste nyårsafton. :) Det finns tillräckligt med andra grejer jag måste ta mig tid till. :)
Så jag bjuder bara på en bild på världens finaste trollunge ( i en alldeles ljuvlig polarn och pyret-pyjamas som hon fick av sin gudfar Fredrik och hans Nathalie. )

JAG ÄLSKAR DIG.

  
Skrivet av: Andrea.
I   Blogg: http://elffors.blogg.se/

Fina lilla sötElsa! Pjamasen skulle jag kunna tänka mig ha ett ex av också, den såg myspysig ut!



Kul att läsa om er igen, har saknat!

Nu ska jag förbereda mig inför kvällen, P, K och jag ska ha en mysig trerätters här hemma med bl à hemmagjord black and white plankstek. Mums - och så känns det alldeles lagomt när man både har småbarn och är preggo.. :P



Gott nytt år till dig och din fina familj gumman!

Puss




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: