Kanot i Gryckån och tält vid Frostkilen .11

I De allra bästa.,
Två underbara dagar.

Kanot-paddling och tältning tillsammans med älskade J, min kära pappa, hans fru Kicki, syster Simone och hennes pojkvän Jesper och sen minsta systern Isolde och hennes pojkvän Jesper. :) hihi. Ett tokigt gäng :D ♥

Morgonen började med att vi reste tälten vid Frostkilen och sen for vi ner till kanot-uthyrningen där vi fick skjuts till vår startpunkt i Gryckån, och efter det paddlade vi hela dagen, med undantag för lite fika och en badpaus. :) Och när vi kom fram till Frostkilen så badade och solade vi, drack lite god öl och åt mumsig mat. :) När kvällen kom så myste vi, åt onyttigheter, sköt lite luftpistol och luftgevär, några vågade sig på ett kvällsdopp och sen kröp vi in i tälten och sussade så sött. :)
Vi vaknade upp till en grå dag, men det hindrade inte oss :) efter att ha packat ihop så hoppade vi i kanoterna igen och paddlade vidare - mot slutdestinationen ( som för övrigt kändes väldigt långt bort när det började regna, haha ). Och jag och J blev dem som först nådde torra land ;) hihi.
En toppen-mini-semester med andra ord. :)


Det blev inte så många foton från själva paddlingen
- då det bara var Simone som hade kameran med sig och den var nerpackad i plastpåsar i hennes ryggsäck, om vi mot all förmodan ;) haha, skulle tippa :)

Jag paddlade tillsammans med Simone och alla fick ha såna där übersnygga flytvästar ;)

Eftersom jag och Simone övergav våra män så fick de paddla ihop ;) haha.

Min kära pappa och hans Kicki - miljoner tack till dem som ordnade den här underbara lilla semestertrippen. ♥

Isolde - mer känd som Sunshine ;) haha, och skeptiska Jesper.

Bad-paus efter en stunds paddlande. :)

Johan och Jesper blev som små barn ;) hihi.

Jesper är nöjd med dagens insats och belönar sig själv med en öl. :)

Simone belönade sig själv med en cider istället. :)

Happy. :)

HAHA, Jesper hittade ett ställe med blålera som han självklart var tvungen att stå och trampa i - vilket ledde till att han satt fast ( stenhårt ) hela vägen upp till rumpan i leran. Och J fick hjälpa honom att komma loss, synd att den hjälteinsatsen inte finns på foto ;) haha.

J letar gylften? Haha. Och sen leker våra små pojkar lite till. Haha. :)

Ehm, jaha? :)

Blålera är ju bra för hyn - eller hur? ;) Så varför inte smörja in heeeela kroppen :)

Den här underbara utsikten hade vi från tälten. :) hihi.

Johan och Jesper tog ett kvällsdopp, och lekte lite med kanoten samtidigt. :)

Älskade J.

Myggorna och knotten var förjävliga på kvällen ( och morgonen ), och här demonstrerar Jesper och Simone hur man bäst skyddar sig mot dem ;) Haha.

Haha, jag behöver inte ens förklara de här bilderna - alla som vet vem Simone är förstår. ;)

Att sova i tält var mindre skönt, vaknade upp med en öm kropp ( det kändes som om jag sovit på sten, haha ) men det var ett äventyr och ett minne för livet. ♥

  
Skrivet av: simone
I

vilket underbart inlägg. jag gillar skarpt, "isolde, mer känd som sunshine" haha ;)

och aa min fina demostration av mig själv där på slutet är väl som vanligt. haha!



sen en grej till, de var bra med 10 plastpåsar till kameran eftersom att oddsen för att du och jag skulle tippa var rätt så höga ;) haha!

Skrivet av: - säändie
I

haha vilken härlig semestertripp nå åkte iväg på :p det kan väl inte bli annat än crazy & roligt när ni är tillsammans. haha. precis som det ska vara :)



det var nog lika bra att du & S åkte i samma kanot. annars vet man inte hur det hade gått :p



kul att ni lyckades ha lite "spa" samtidigt också. Lerinpackning is the shit ;)



PUSS! ♥




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: