Jag återkommer,

I personligt.,
om några dagar. :)

Jag önskar att min sommar hade bestått av många såna här dagar, med sol och ledig tid - då jag kunde mysa med Elsa utomhus på gräsmattan, leka i lekparken och ha skoj. ♥
Men det går inte att leva på bara kärlek, man måste ha något som heter pengar, tråkigt men sant, så jag jobbar, jobbar och jobbar och har inte tid att sitta vid datorn. Den lilla lediga tid jag har vill jag ägna åt min fina sambo och min underbara dotter. ♥

Och nu börjar sommaren lida mot sitt slut ( tråkigt det med, men sant ) vilket innebär att om några dagar så kommer jag få mer tid över och då, mina kära läsare, kommer jag uppdatera bloggen som vanligt. :)
Och självklart uppdatera om sommarens dagar. :)

  
Skrivet av: Elin - Mamma till William
I   Blogg: http://elinkratz.blogg.se/

Det ser vi fram emot, uppdatering alltså :) Är in och kikar varje dag ;P




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: