En ledig dag, 4 augusti.

I personligt.,
Lediga dagar har jag inte varit bortskämd med i sommar, och de flesta har bjudit på regn och moln men ibland lyckades jag pricka in de soliga dagarna, och 4 augusti var en sådan dag. :) Så jag och Elsa myste och lekte utomhus hela dagen, badade i poolen hemma hos pappa, ritade och bara gjorde  i n g e n t i n g. :) hihi.

Yoghurt är väldigt mumsigt enligt Elsa. hihi. Bilden till höger har en ljudeffekt: aaaaaaaaahhhhh. ;) haha. Söta lilla trollet. ♥


När Elsa sov en liten stund så kunde jag passa på att sola framsidan, haha. Och svettigt blev det. :) haha.

Elsa älskar Tom & Jerry-kex, och det gör jag med. :) Det är lite skoj att leksakerna ( Tom & Jerry-figurerna i plast ) ser precis likadana ut nu som när jag var liten. :) hihi.


Elsa tycker att mamma ska sluta fotografera och lösa korsord istället, heh. :)

En ledig dag, precis så som den ska vara. :)

Men ni ska inte tro att jag klarade mig utan regn hela dagen ;) haha. Det kom en regnskur och då höll vi oss inomhus och ritade på Elsas rum istället. :) ♥

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: