Elsa älskar skor.

I Lilla Elsa,

Hemma hos oss står skorna nästan aldrig kvar på skohyllan - eftersom Elsa älskar att prova skor. :) Hon tar ner dem från skohyllan, stoppar i sina små fötter och promenerar runt hemma i lägenheten. ♥ hihi.
Och det spelar ingen roll om det är mina, J:s eller hennes egna skor - alla ska provas. :) Haha. När vi får besök så hinner de nästan inte ens ta av sig sina skor förrän Elsa vill prova dem. ;) tokiga söt.



Jag har såå många filmer på henne när hon provar skor - det här är den senaste. :) hihi. Och den lilla trollungen har dessutom mina skor på fel fot. ;) hihi. ♥

  
Skrivet av: Frida
I   Blogg: http://fridafransson.blogg.se/

Samma problem här.. Vi har skor i hela lägenheten tack vare Hugo. Att det kan vara så kul?!

Skrivet av: Susanne
I

Hej, på tal om skor, han killen som lurade oss på converse. Det blir rättegång nu, jag har fått hem papper från polisen :D. Jag och många fler har gjort anmälningar.



Härligt.



MVH Susanne




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: