Dagarna som varit,

I De allra bästa.,
Återigen är det alldeles för lång tid sedan jag bloggade sist, och jag tänker inte skriva ett inlägg om alla saker vi gjort, det skulle bli alldeles för långtråkigt för er att läsa. :) hihi.
Så jag publicerar lite foton, och några enstaka inlägg om specifika händelser. :) hihi. Bl.a. om en kanot-tur och vår lilla semester-tripp till Rebecca, Robin och Sam i Ramsele. ♥


Elsa i sina hjärt-brillor :) hihi. ♥

Söta Sam och Elsa. ♥


Eric Saade sjöng på grillnatta. :)

Stark tjej ;) hihi. ♥

Vi tittar på pappa J som spelar fotboll. :)


Många små tupplurar har vi hunnit med. :) hihi.

Bara jag :)

Jag och min andra halva, och mitt fina nattlinne :D haha.

Och det har blivit många goda middagar, där varken jag eller J har stått för matlagningen ;) heh.

Älskade barn.



  
Skrivet av: - säändie
I

underbart med uppdat. på bloggen vännen :D Jättehärliga bilder! och tack för en toppen kväll på Grillnatta. Vi gör om det nästa år också va? ;)



Mysigt att din syster & mamma har haft möjlighet & kommit upp hit så ofta nu under sommaren :) bäst att passa på.



PUSS!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: